gccift

gccift

gccift

gccift

۲۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

tcmwda

 

به گزارش خبرآنلاین، «ان اچ ک» خبر داد باهدف توسعه مهارت‌های شفاهی زبان انگلیسی در مدارس ژاپن، ربات‌های مخصوص به‌عنوان معلمان زبان تعریف‌شده و استفاده خواهد شد.{لینک}

طبق برنامه قرار است تا آوریل سال آینده میلادی 500 ربات به‌صورت آزمایشی نصب شود و هم‌زمان اپلیکیشن مهارت‌آموزی در زبان انگلیسی نیز روی این ربات‌ها تقویت و آپدیت شود. این ربات‌ها مکالمه آنلاین انجام می‌دهند.

گفتنی است وزارت آموزش مکلف است تا مهارت‌های زبان انگلیسی را در مدارس ابتدایی این کشور توسعه دهد تا زبان انگلیسی به‌صورت native در همه مدارس توسعه یابد.

استفاده از ربات ارزان‌قیمت بوده و هزینه‌های استخدام معلم زبان را نیز ندارد.

«ان اچ ک» گزارش داد زبان انگلیسی در بخش گفتاری و نوشتاری در این کشور در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و به همین دلیل طبق برنامه دوساله باید این روند تغییر پیدا کند که نصب این ربات‌ها بخشی از آن است.

اولین ربات آموزش‌دهنده زبان در سال 2009 به نام Saya در ژاپن رونمایی شد و برای بچه‌های کلاس پنجم و ششم در توکیو استفاده شد.

«سافت بنک» در سنگاپور و لندن ربات‌های انگلیسی‌زبان را توسعه داده و در نروژ نیز سال‌هاست کمپانی No Isolation ربات AV1 را برای کمک به بچه‌های بیمار برای عدم قطع ارتباط با همکلاسی‌ها و دوستان طراحی و عرضه کرده است.

تجهیز مدارس ابتدایی ژاپن به ربات‌های انگلیسی‌زبان

5656

 

منبع
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۱
  • gccift gccift
hrduqu

بازکردین قفل‌های دیجیتالی کار ساده‌ای نیست اما هکرها شاه‌کلیدی ساخته‌اند که می‌تواند در میلیون‌ها اتاق هتل را باز کند.0
قفل‌های دیجیتال که با کارت الکترونیکی باز می‌شوند برتری‌های زیادی دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها قابلیت برنامه‌ریزی کارت‌هایی است که به عنوان کلید برای باز کردن قفل‌های دیجیتال استفاده می‌شود.به این ترتیب اگر مهمان در یک هتل، کارت باز کردن قفل درِ اتاق خودش را گم کند، پذیرش هتل به‌راحتی می‌تواند کارت جدیدی را برنامه‌ریزی کرده و برای باز کردن قفل اتاق در اختیار مهمان قرار دهد. تا اینجای کار مشکلی بر قفل‌ها و کارت‌های دیجیتال نیست اما زمانی که صحبت از دیجیتال به میان می‌آید به این معناست که این قفل‌ها نیز مانند بسیاری دیگر از محصولات دیجیتال قابل هک شدن هستند.در همین راستا باخبر شدیم تیمو هیروونِن (Timo Hirvonen) و تامی تومینِن (Tomi Tuominen) از موسسه امنیت دیجیتال اف سکیور (F-Secure) حفره دیجیتالی را در کلید‌های الکترونیکی ساخت دست شرکت VinCard پیدا کرده‌اند که به لطف آن می توان یک شاه‌کلید برای باز کردن قفل اتاق‌های یک هتل درست کرد. تماشا کنید: حالا می‌توانید قفل موتو ایکس خود را با خالکوبی… شرکت VinCard یدطولایی در ساخت قفل و کلید‌های دیجیتال دارد و هتل‌های زیادی در آمریکا و اروپا از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند، این موسسه امنیتی مدعی است به لطف روشی که به آن دست پیدا کرده است حتی می‌توانند کارتی که اعتبارش به پایان رسیده را دوباره در عرض چند دقیقه برنامه‌ریزی و برای باز کردن در اتاق‌های هتل از آن استفاده کنند.لازم به ذکر است که این کلید نباید حتما یک کارت به‌خصوص باشد و کارتِ باز کردن اتاق‌های معمولی هتل که در اختیار مهمان‌ها قرار می‌گیرد برای اینکار کفایت می‌کند. این موسسه امنیتی مدعی شد که حتی می‌توان کارتی که در جیب فرد قرار گرفته را از فاصله‌ای نه‌چندان دور الگوبرداری کرد و از این الگو برای ساخت شاه‌کلید استفاده نمود.گفته می‌شود شرکت VinCard در 166 کشور مختلف قفل و کلید الکترونیکی فروخته است و به این ترتیب درهای میلیون‌ها اتاق در معرض خطر قرار دارند. خوشبختانه از آنجایی که شرکت امنیتی اف‌ سکیور رسالت حفظ امنیت کاربران را بر عهده دارد قرار نیست اطلاعاتی که برای هک کردن قفل‌های دیجیتال به آن دست پیدا کرده را با هکرها در میان بگذارد، در نتیجه فعلا خاطر مالکین هتل‌هایی که از قفل‌ و کلید‌های VinCard استفاده می‌کنند جمع خواهد بود.در حال حاضر پرسنل شرکت اف سکیور در حال پیدا کردن راه‌حلی هستند تا بتوان از این طریق جلوی هک قفل‌ و کارت‌های ساخت VinCard را بگیرند.منبع
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۵۰
  • gccift gccift
rxipvh

موسسه‌ی چینی نیو کپیتال اعتقاد دارد که هزینه‌های اولیه برای تولید خودروهای برقی، عامل اصلی در شکست ۹۹ درصد استارتاپ‌های مرتبط با این صنعت، در چین خواهد بود. Arrayمنبع

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۷
  • gccift gccift
xnelty

مایکروسافت در حال آزمایش آپدیت رداستون ۶ برای ویندوز ۱۰ است که طبق برنامه‌ریزی‌ها در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ میلادی برای کاربران در دسترس قرار می‌گیرد.Arrayمنبع

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۵۱
  • gccift gccift
xwhkgk

بررسی‌های صورت‌گرفته روی نسخه‌ی آزمایشی پنجم iOS 12، حکایت از عرضه‌ی آیپد پرویی با حاشیه‌های باریک و سیستم Face ID‌ دارند.Arrayمنبع

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۹
  • gccift gccift
sfblwy

در صورت مهاجرت انسان به مریخ، برای تولید غذا به پرورش گیاهان نیاز داریم. چه گیاهانی مناسب هستند؟ کشاورزی روی مریخ چگونه می‌تواند موفق باشد؟Arrayمنبع

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۹ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۴۷
  • gccift gccift
fghwzp

بهره‌گیری از فناوری در مدیریت منابع انسانی، تنها در صورتی موفقیت‌آمیز خواهد بود که رهبران کسب‌وکار، وظایف جدید خود را به‌خوبی اجرا کنند.Arrayمنبع

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۸
  • gccift gccift
zkyyku

بیشتر انسان‌ها از شیر در رژیم غذایی خود استفاده کرده و این ماده غذایی را بسیار دل‌چسب و دوست‌داشتنی می‌دانند که ارزش غذایی بالایی دارد. به‌طورکلی شیر و محصولات لبنی به‌دست‌آمده از آن در همه سنین دارای طرفداران زیادی بوده و در انواع مختلف و به اشکال گوناگون مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در قرون اخیر جمعیت زمین با افزایش زیادی روبه‌رو شده و به همین دلیل شناسایی منابع غذایی جدید، دارای اهمیت زیادی است. از سوی دیگر اگر شما اهل ماجراجویی بوده و از رژیم غذایی عادی خود خسته شده‌اید، دانشمندان برای شما یک پیشنهاد ویژه دارند: شیر سوسک!

بر اساس گزارش‌های رسمی منتشرشده در این رابطه، دانشمندان دریافتند که شیر سوسک که از نوعی سوسک خاص تهیه می‌شود دارای خواص غذایی بسیار بیشتری به نسبت شیر گاو بوده و برای بشر مفیدتر است. تیمی بین‌المللی از پژوهشگران در مطالعات خود به بررسی و آنالیز شیرابه موجود در سیستم گوارش میانی نوعی سوسک پرداختند که ازنظر تخصصی با نام شیر سوسک شناخته می‌شود.

این مایع سرشار از پروتئین و بسیار مغذی برای تغذیه سوسک‌های نوزاد استفاده‌شده و پژوهشگران در پی آن هستند تا امکان استخراج این ماده را به میزان زیاد از سوسک‌ها فراهم کرده و یک ابر غذای بسیار غنی تولید کنند. به گفته دانشمندان، این ماده غذائی به‌تنهایی دارای تمامی مواد غذایی موردنیاز بدن انسان بوده و می‌تواند پروتئین، چربی، شکر و ... را برای انسان تأمین کند.

در خاتمه باید به این خبر خوب اشاره‌کنیم که دانشمندان در حال حاضر به موضوع تهیه مزارع پرورش سوسک و مراکز تهیه لبنیات به‌دست‌آمده از این حشره فکر نمی‌کنند و اصولاً در حال حاضر برنامه‌ای برای افزودن این ماده غذایی به سفره انسان‌ها و رژیم غذایی بشر وجود نداشته و دانشمندان در تلاش هستند تا با استفاده از فرمول این ماده غنی ازنظر غذایی، نوعی ابر غذا برای نسل‌های آینده تهیه کنند که قطعاً با مشکلات کمبود منابع غذایی روبه‌رو خواهند شد.

 

5656

منبع
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۸ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۰۵
  • gccift gccift
bmjpyl

گمرک جمهوری اسلامی ایران در خصوص ترخیص برخی کالاها با دریافت مابه‌التفاوت نرخ ارز توضیحاتی ارائه داده است.

Arrayمنبع
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۵ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۱
  • gccift gccift
kinfqx

به گزارش ایسنا و به نقل از بیزینس‌اینسایدر، ترامپ با انتشار توئیتی اعلام کرد که در انتظار یک دیدار دوباره با مدیرعامل شرکت "اپل" است.

دونالد ترامپ در توییت خود گفت که منتظر ملاقات با مدیرعامل شرکت اپل است؛ شخصی که سرمایه‌گذاری‌های بزرگی در آمریکا انجام می‌دهد.

ظاهرا در پی انتشار این توئیت، ترامپ و "تیم کوک"(Tim Cook)، مدیرعامل اپل، با یکدیگر ملاقات کردند. این نخستین بار نیست که ترامپ با کوک ملاقات می کند. پیش از این نیز کوک در یکی از ملاقات‌های خود با ترامپ، هشدار داد که جنگ تجاری آمریکا و چین تبعات زیادی برای مردم آمریکا خواهد داشت. هنوز جزئیاتی از تازه ترین دیدار مدیرعامل اپل با ترامپ منتشر نشده است.

اخیرا، ترامپ ادعا کرده بود که شرکت اپل، در حال ساخت کارخانه‌های تولیدی در ایالات متحده است؛ با این حال، این غول فناوری، هیچ صحبتی درباره برنامه‌های خود نداشت.

پیش از این، کوک، مخالفت خود را در برابر سیاست‌های اجرایی ترامپ اعلام کرده و به طور خاص، انتقاد خود را نسبت به سیاست‌های مهاجرت این دولت بیان کرده بود. همچنین در ماه ژوئن سال جاری، کوک به صحبت درباره مسائلی که ارزش‌های اپل را نقض می‌کنند، پرداخت و نگرانی خود را درباره آموزش، محیط زیست، حقوق بشر و مهاجرت بیان کرد.

اما اخیرا، کوک به شکل عمومی با تعرفه‌های تجارت ترامپ مخالف کرد زیرا باور داشت که این تعرفه‌ها، پیامدهای ناخواسته‌ای را به وجود خواهد آورد. وی افزود که پیامدهای تغییر تعرفه‌های آمریکا را ارزیابی خواهد کرد و آن را با ترامپ به اشتراک خواهد گذاشت. او در کنفرانس 31 ژوئن خود گفت که امیدوار است آرامش بر افزایش تعداد تعرفه‌های میان آمریکا و چین حاکم شود.

 دلیل ملاقات اخیر ترامپ و کوک و همچنین موضوع مورد بحث آنها مشخص نیست اما تردیدی وجود ندارد که این دو نفر، موضوعات بسیاری برای صحبت دارند.

انتهای پیام

منبع
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۹
  • gccift gccift